אבי החטוף חדור באמונה: "בטוח שאורי בקצה המנהרה"

    מהדורת הבוקר No Comments on אבי החטוף חדור באמונה: "בטוח שאורי בקצה המנהרה"

    אלחנן דנינו, שבנו אורי חטוף בעזה, לקאהן וחכם ב'מהדורת הבוקר': "אני רואה את אורי בקצה המנהרה, האמונה רק מתחזקת. מאמין ששחרורו יהיה בדרך נס. לדוד, ה' אורי וישעי • לא שותף לישיבות עם פוליטיקאים, חושש שזה עלול להחליש את האמונה שלי. אני בטוח שהישועה שלי תבוא רק משמים ולא ע"י בשר ודם"

    אוֹרי מתברך אצל מרן הגר"ע יוסף זצ"ל
    17:31
    15.05.24
    מרדכי הלפרין ואיתי גדסי No Comments on דרמה באלעד: בוטבול הצליח להקים קואליציה; פרוש בחוץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלחנן דנינו, שבנו אורי חטוף בעזה, שוחח הבוקר עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר' ואמר: "אני תמיד רואה את אורי בקצה המנהרה. האמונה נותרה אותה אמונה והיא רק מתחזקת. אני חייבת תודה להרבה אנשים ובמיוחד לאלה מחו"ל שבאים במיוחד לארץ כדי לחזק את המשפחות בשעתן הקשה. אנחנו מאמינים שגם דרך הטבע היא נס, כל שכן ששחרור בנינו יהיה בדרך נס. עסקאות עם מחבלים זה לא טבעי אלא נס. לדוד, ה' אורי וישעי".

    "אני לא שותף לישיבות עם פוליטיקאים ואני משתדל להתנזר מהם, אני חושש שזה עלול להחליש את האמונה שלי. אני בטוח שהישועה שלי תבוא רק משמים ולא ע"י בשר ודם. כולם רק שליחים".

    "ברור שהמדינה צריכה לעשות הכל כדי להחזיר את הבנים הביתה, לא אני. אני שותף לכל מה שיכול להחזיר את הילדים. תמיד המחיר של פידיון שבויים גבוה. אני שמח שהמדינה השכילה להבין בעסקאות הקודמות את המחיר שהיא צריכה לשלם עבור החטופים"

    "אני מתפלל שמי שצריך להחליט יקבל את ההחלטות הנכונות. מדינת ישראל לא תישאר חייבת לאף אחד ובמי שצריך לטפל נטפל אח"כ. המצב קשה מאוד, לא פשוט, אבל האמונה מחזקת ונותנת תקווה. אני מבקש מהציבור, לכוון במילים סומך נופלים ומתיר אסורים על 136 החטופים ובני בתוכם, שייפדו מהשבי כמה שיותר מהר".

    האזינו



    0 תגובות